Koła monolityczne z obudowa spawaną do dużych obciążeń RE.F8-WH

Korpus koła
Technopolimer na bazie poliamidu (PA). Odporny na rozpuszczalniki, oleje, smary i inne czynniki chemiczne.
Otwór
Bezpośrednio w tarczy koła.
Szpilka osiowa
Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.
Wykonania standardowe
- PSL-WH: koło z obudową stałą i płytą montażową ze stali ocynkowanej, spawanej, bez blokady.
- SSL-WH: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, spwanej, bez blokady.
- SSF-WH: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, z blokadą.
Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej (testowana w komorze z parą z roztworu solnego przez 72 godz.), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Odpowiednia do dużych obciążeń.
Obudowa skrętna z płytą montażową
Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej. Obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Odpowiednia do dużych obciążeń.
Obudowa składa się z (rys. 1):
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
2) Widelec: blacha stalowa cynkowana.
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana.
4) Tuleja osiowa: sruba i nakrętka ze stali klasy 8.8.
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe.
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.
Blokada
Podwójna blokada tylna uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Efektywność blokowania można regulować za pomocą śruby z łbem gniazdowym M8.
Zastosowania
Odpowiednie do dużych obciążeń, zaprojektowane tak, aby przenieść obciążenie do 7500N. Doskonała trwałość i odporność na uszkodzenia. Dodatkowe informacje patrz koło RE.F8.























