Koła z wieńcem z gumy termoplastycznej z obudową stalową RE.G1-N

Wieniec
Termoplastyczna guma, kolor szary, niebrudząca, nierysująca, twardość 85 wg Shore'a A.
Korpus koła
Technopolimer na bazie polipropylenu (PP). Odporny na rozpuszczalniki, oleje, smary i inne czynniki chemiczne.
Otwór
Bezpośrednio w tarczy koła.
Szpilka osiowa
Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.
Wykonania standardowe
- PBL-N: koło z obudową stałą i płytą montażową ze stali ocynkowanej, bez blokady.
- SBL-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, bez blokady.
- SBF-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, z blokadą.
- FBL-N: koło ze skrętną obudową ze stali ocynkowanej, z przelotowym otworem montażowym, bez blokady.
- FBF-N: koło ze skrętną obudową ze stali ocynkowanej, z blokadą, z przelotowym otworem montażowym.
Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej, obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 4000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela).
Obudowa skrętna z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej, obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000N. Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej (rys. 1). Obudowa nie wymaga konserwacji
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
2) Widelec: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
4) Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.
Blokada
Całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej.
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej stali węglowej.
Zastosowanie
Koła RE.G1-N posiadają doskonałą gładkość i elastyczność. Dodatkowe informacje patrz koło RE.G1.























