Zestawy kołowe RE.E3

Guma wulkanizowana NBR, twardość 83 wg Shore’a A.
Korpus koła
Połączone za pomocą nitowania dwie tarcze z ocynkowanej stali.
Otwór
Niedemontowalne łożysko ślizgowe wykonane z technopolimeru na bazie poliamidu (PA). Odporne na rozpuszczalniki, oleje, i inne czynniki chemiczne.
Szpilka osiowa
Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.
Wykonania standardowe
RBL: koło.
PBL: koło z obudową stałą i płytą montażową.
SBL: koło z obudową skrętną i płytą montażową.
SBF: koło z obudową skrętną, płytą montażową i blokadą.
FBL: koło ze skrętną obudową i przelotowym otworem montażowym.
FBF: koło ze skrętną obudową i blokadą, z przelotowym otworem montażowym.
Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej lub stali nierdzewnej (wersja SST), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 4000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela).
Obudowa skrętna z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej lub stali nierdzewnej (wersja SST), obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 4000N. Ze względów bezpieczeństwa nośność obudowy jest większa niż dynamiczna nośność zestawu kołowego (patrz tabela). Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej (rys. 1). Obudowa nie wymaga konserwacji.
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
2) Widelec: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
4) Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.
Blokada
Średnica koła 80-150mm: całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej. Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania. Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej stali węglowej. Średnica koła 200mm: całkowita (podwójna) blokada uniemożliwia obrót koła oraz płyty montażowej. Optymalizacja wymiarów i odciągany pedał hamulca gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania. Materiałem sprężyny jest hartowana stal węglowa.

Produkt | Średnica koła (D) | Obudowa | hamulec | Wymiar płyty montażowej (L x B) | Udźwig [kg] | Piasta | Bieżnik |
RE.E3-080-RBL | 80 | bez obudowy | 80 | dwie tarcze z ocynkowanej stali połączone nitami | guma wulkanizowana NBR | ||
RE.E3-100-RBL | 100 | bez obudowy | 100 | dwie tarcze z ocynkowanej stali połączone nitami | guma wulkanizowana NBR | ||
RE.E3-125-RBL | 125 | bez obudowy | 130 | dwie tarcze z ocynkowanej stali połączone nitami | guma wulkanizowana NBR | ||
RE.E3-150-RBL | 150 | bez obudowy | 170 | dwie tarcze z ocynkowanej stali połączone nitami | guma wulkanizowana NBR | ||
RE.E3-200-RBL | 200 | bez obudowy | 230 | dwie tarcze z ocynkowanej stali połączone nitami | guma wulkanizowana NBR |























