Koła z wulkanizowanym wieńcem gumowym z obudową stalową RE.E3-N

Wieniec
Guma wulkanizowana NBR, twardość 83 wg Shore'a A.
Korpus koła
Połączone za pomocą nitowania dwie tarcze z ocynkowanej stali.
Otwór
Technopolimer na bazie poliamidu (PA). Odporne na rozpuszczalniki, oleje, i inne czynniki chemiczne.
Szpilka osiowa
Precyzyjnie skalibrowana tuleja dystansowa, jest ściśnięta pomiędzy dwoma bokami obudowy poprzez śrubę i nakrętkę, dokręcone odpowiednim momentem. Dzięki temu koło obraca się z dużą swobodą.
Wykonania standardowe (otwór z piastą)
- PBL-N: koło z obudową stałą i płytą montażową ze stali ocynkowanej, bez blokady.
- SBL-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, bez blokady.
- SBF-N: koło z obudową skrętną i płytą montażową ze stali ocynkowanej, z blokadą.
- FBL-N: koło ze skrętną obudową i przelotowym otworem montażowym ze stali ocynkowanej, bez blokady.
- FBF-N: koło ze skrętną obudową i blokadą ze stali ocynkowanej, z przelotowym otworem montażowym.
Obudowa stała z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej, obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000N.
Obudowa skrętna z płytą montażową
Wykonana z blachy stalowej ocynkowanej, obudowa jest zaprojektowana tak, aby przenieść obciążenie do 3000N. Podwójne łożysko oraz bezpośrednie połączenie płyty z bieżnią łożyska, zapewniają doskonałą zwrotność i bardzo mały luz głowicy skrętnej (rys. 1). Obudowa nie wymaga konserwacji.
Obudowa składa się z:
1) Płyta montażowa: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
2) Widelec: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
3) Bieżnia łożyska kulkowego: blacha stalowa elektrolitycznie cynkowana
4) Tuleja osiowa: znajdująca się w płycie montażowej, tłoczona na zimno
5) Łącznik: nasmarowane podwójne łożysko kulkowe
6) Uszczelka przeciwpyłowa: RAL 7015 ciemnoszary technopolimer.
Blokada
Optymalizacja wymiarów i odciągana dźwignia blokady gwarantują minimalne gabaryty przy maksymalnym komforcie uruchamiania.
Blokada obrotu zestawu skrętnego w obu kierunkach realizowana jest poprzez układ z podwójnym zębem blokującym, zabezpieczony sprężyną z hartowanej stali węglowej.
Materiałem sprężyny jest hartowana stal węglowa.
Zastposowania
Koła RE.E3 mogą być stosowane do różnego rodzaju wózków pracujących przy średnio-lekkich obciążeniach, są również przeznaczone do pracy na zewnątrz.
Typowe zastosowanie: przemysłowe wózki transportowe, również do pracy na zewnątrz, wózki na odpady.
Dodatkowe informacje patrz koła RE.E3.























